zondag 21 mei 2017

5e reminder #moederdag challenge creachicky's

Vandaag is het mijn beurt om het kaartje voor de #moederdag challenge te laten zien.


Ook ik heb gewerkt met een digi van Bugaboo onze sponsor. 


Allereerst heb ik de digi ingekleurd met Zig Clean Color brushpens en daarna heb ik dit opgeplakt op  designpapier uit de serie van craft emotions - poppie fields en verder heb ik nog een paar uitgestanste embellischments gebruikt van Studio Light. De randstans die ik gebruikt heb komt van craft unlimited. Plakpareltjes en strasshartjes komen van onze andere sponsor Ilona's hobbyshop. Ik heb er verder niets meer mee gedaan want ik vond het afdrukje al druk genoeg.
We vinden het leuk als jullie allemaal weer meedoen
Je kunt maar liefst 5 digi's winnen
De winnaar wordt random gekozen, zodat iedereen evenveel kans heeft.

Daarnaast kiest het designteam een top 3.

Om mee te dingen naar de prijzen moet je wel een zelf ingekleurde (digi) stempel op je kaart hebben, want anders kun je niet meedoen.

Wil je kans maken op prijs, doe dan mee aan onze challenge en
stuur je kaart voor 28 mei 17.00 uur in.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten