donderdag 25 mei 2017

Laatste Reminder Challenge #10

Goedemorgen allemaal, 

Op deze stralende zonnige dag wil ik jullie mijn moederdag challenge kaartje nog even laten zien.
Ik heb op mijn kaartje gebruik gemaakt van een super lieve digi van onze sponsor Bugaboo.




http://www.bugaboostamps.com/


Doen jullie ook weer gezellig met ons mee?
Dit kan tot 28 mei 17.00 uur!

Om mee te dingen naar de prijzen 
moet je wel een zelf ingekleurde stempel op je kaart hebben,
 want anders kun je niet meedoen.

Je kunt maar liefst 5 Digi's winnen
De winnaar wordt random gekozen, zodat iedereen evenveel kans maakt.
Daarnaast kiest het Designteam een top 3.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaart nog wat inspiratie heb gegeven voor een leuke lieve moederdagkaart.

Liefs Geertje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten