woensdag 17 mei 2017

4e Reminder Challenge #10

Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie mijn Reminder kaartje zien voor de Challenge van deze maand.

Het thema is:
   Moederdag






                      Ik heb van onze sponsor Bugaboo de Digi gebruikt:  Girl Balloon


http://www.bugaboostamps.com/


Doen jullie ook weer gezellig met ons mee?
Dit kan tot 28 mei 17.00 uur!

Om mee te dingen naar de prijzen 
moet je wel een zelf ingekleurde stempel op je kaart hebben,
 want anders kun je niet meedoen.

Je kunt maar liefst 5 Digi's winnen
De winnaar wordt random gekozen, zodat iedereen evenveel kans maakt.
Daarnaast kiest het Designteam een top 3.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb geïnspireerd met dit kaartje,
 en dat jullie meedoen aan onze Challenge!

Lieve groetjes Joukje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten