dinsdag 4 april 2017

Winnaars Challenge #8


Beste volgers,
 
 
Deze keer heb ik jullie iets langer in spanning gehouden om de winnaars bekend te maken. 
We hebben weer heel veel mooie creaties voorbij zien komen jullie hebben zeker je best gedaan.
 
Onze random winnaar is geworden
 

 
 
 
Nr 1
 
Wilma  
 
 
 

 
 
 
 
 
nr   17
 
 
 
 

 
 

 
nr 4
 Marja 

 
 
 
nr 11
monique   
 
 
 
 


nr 15 
 
 
 
 


     
     

    Allemaal Van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Willen jullie binnen 14 dagen contact met mij opnemen via 
     
    Alle andere winnaars kunnen hun badge op de pagina van de badges weghalen.
    Vandaag is ook weer een nieuwe challenge gestart doen jullie gezellig mee !!
    We kijken weer uit naar jullie kaartjes
     
     
    Groetjes Ilona Keller

    1 opmerking:

    1. Kei leuk te zien dat ik de winnaar ben met mijn kaartje!!
      Super bedankt dames!!
      Aan de andere winnaars zeg ik natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.
      Xx wilma

      BeantwoordenVerwijderen