woensdag 5 april 2017

1e reminder voor challenge #9

Hallo lieve volgers,

vandaag laat ik jullie mijn kaart zien met het thema voorjaar. 
Dat is het thema namelijk van onze challenge deze aprilmaand. Niet zo verwonderlijk natuurlijk want buiten is het voorjaar in volle gang. De bomen zitten vol prachtige bloesem, de magnolia's bloeien, de tulpen, hyacinthen, narcissen, irissen en andere bloemen bloeien in de tuin.


Irissen, prachtige blauwe bloemen vind ik dat. Toch niet een al te vaak voorkomende kleur in de natuur.
Die heb ik gekozen als plaatje bij onze sponsor Beccy's Place

Overigens hebben we 2 sponsors. Ook Ilona's Hobbyshop sponsort ons weer deze maand

Maar goed, nu mijn kaart.
Ik heb de irissen ingekleurd met Distress inkt.
Verder heb ik designpapier, blauw karton met een randstans en wat vlindertjes gebruikt.
Ik hoop dat mijn kaart jullie wat lente-inspiratie geeft en dat jullie in groten getale gaan meedoen.

Jullie hebben tot 28 April 2017 17:00u de tijd om je creatie MET een zelfingekleurde stempel (digitaal of gewoon) in te zenden.
We kiezen weer random onze winnaar.
De winnaar mag van Beccy's place een digitale set uitzoeken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten