zaterdag 17 februari 2018

4e Reminderkaart

Hallo allemaal,

Vandaag mijn Reminderkaart voor de challenge van februari
met het thema Winter / Valentijn.
Onze sponsor is deze maand Paper Nest Dolls.




Het model van de kaart heb ik gemaakt met een mal van DDBD.
Het designpapier is van Maja Design.
De digi is van Paper Nest Dolls en die heb ik ingekleurd met
Derwent Coloursoft en Faber Castell Polychromos potloden.
Ik heb stansen gebruikt van Ali, Marianne Design en Joy.
De tekst op de rietjes is van Joy, 
verder heb ik de kaart afgewerkt met frantage, perlepen, 
brad, Aleen's Snow, lint, touwtje en Stickles.

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren met mijn kaart
en dat jullie allemaal weer meedoen.

Groetjes Ans



1 opmerking:

  1. Jullie blog kende ik nog niet, leuk! Aangezien ik steeds meer aan het kleuren ben, doe ik graag mee! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen