zondag 21 januari 2018

laatste reminder #17 challenge valentine

Vandaag mag ik alweer de laatste blogpost verzorgen voor de valentine/ anything goes #17 challenge.

Ik heb mijn digi afdrukje ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden
in allerlei rood, rose, paars maar ook oranje en blauw tinten.



Mijn digi afdrukje komt van onze sponsor 
en heet valentine jar

Ik heb diverse designpapiertjes uit eigen voorraad gebruikt!

 Daarnaast een randstansmal van Joy crafts in rood uitgestansd en met een witte onderlaag eronder. 

Door de diverse hartjes van vilt en van hout, dat ik bewerkt heb met rode embossingpoeder,
de bling strass steentjes en de brads is het een leuk geheel geworden.

De tekststempel is van craft emotions

Nog een paar daagjes dat jullie in kunnen zenden dus ik hoop dat jullie nog wat
inspiratie hebben gekregen door mijn voorbeeld kaart.

Groetjes Miriam







Geen opmerkingen:

Een reactie posten