vrijdag 13 oktober 2017

3e Reminder

                               

   Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Dorien Adema en woon met mijn man en dochter(18) in Heerenveen. Ik heb het creatieve van mijn moeder geërfd. Ik begon op de basisschool met breien en borduren. Daar kwam later naaien bij, toen ik de opleiding MDGO-mode en kleding ging volgen.Sinds een paar jaar ben ik bezig met papier,eerst 3D knippen en dat groeide uit tot scrappen. Zo ontspannend om me even terug te trekken in mijn "Dome" en te scrappen/knutselen. 

Mijn reminder voor de challenge met als thema

                               "HALLOWEEN "

     De digi is "The Halloween Sign" van onze sponsor
 Papernest Dolls.


Ik heb de digi gekleurd met de Faber Castell-Polychronmos
Het papier is een digi set, gekregen van Sizzix.
Stansjes zijn van Marianne Design en Sizzix. 

Sponsoren van deze maand zijn.
Groetjes, 

Dorien 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten