vrijdag 21 april 2017

5e reminder challenge #9 Voorjaar

Vandaag mag ik mijn voorbeeld voor de challenge #9 Voorjaar weer aan jullie laten zien


Mijn stempel komt van Beccy's Place, en heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. 

De bloemetjes komen uit de stansset Craftemotions (flowermix 115633/0168), de takjes zijn van Joy! (6002/0023)en de postzegel set (via internet/aliexpress).

Het vlindertje komt uit eigen voorraad en de strassbloemetjes komen bij Ilona's Hobbyshop' vandaan. Ik heb allemaal Designpapier gebruikt van de Action, het tekststempeltje komt ook uit een set van de Action. Dit is gestempeld met zilverinkt en daarna met zilver embosspoeder en heattool bewerkt.

Her en der heb ik een druppeltje glossy accents van Ranger geplaatst net alsof er dauwdruppels op liggen. En ik heb ook nog een stikselrandje met een fineliner getekend

Hieronder volgen nog twee close-up foto's




Onze sponsors zijn deze maand



Ik hoop dat ik jullie weer met velen gaan meedoen met deze challenge en dat ik je een beetje heb geïnspireerd met dit kaartje.

We zullen ook nu weer Random een winnaar kiezen en deze mag een digitale set uitzoeken op de site van Beccy's Place. Zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs. 
De Gastdesigner en ook de Top3 zal door het DT-Team worden gekozen.

Wisten jullie trouwens ook dat we een facebook groep hebben? Kom er eens kijken of post je kaartjes daar als het op de blog niet lukt bv. Voor deze challenge kun je nog meedoen tot 28 april 17.00 uur.Zorg wel dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel, minimaal 1 anders doe je niet mee!

Groetjes Miriam







Geen opmerkingen:

Een reactie posten