zaterdag 21 oktober 2017

laatste reminder #14 halloween challenge

Vandaag de afsluiter creatie voor de challenge.


Ik ben begonnen om mijn digi van Paper Nest Dolls in te kleuren met mijn Faber Castell Polychromos potloden.
Daarna heb ik een maan geschilderd met gansai tambi verf in oranje en geel tinten op een vel uit de Joy crafts Vintage vellen. Hierop heb ik ook het huisje getekend met een zwarte marker en de witte tekst met een witte gelpen geschreven.
Vervolgens heb ik het witte spookje (WCU 503650-Xcut), het spinnenweb (CR1422-Marianne Design) en de pompoenen (YCD10077-Yvonne Creations) gestanst en opgeplakt.
Tevens heb ik een spinnetje, wat zwarte steentjes (te verkrijgen bij Ilona's Hobbyshop) en zwarte druppels erop gedaan. 
Tot slot dit op een zwarte kaart geplakt.

Dit keer worden we gesponsored door


Ik hoop dat jullie inspiratie krijgen van dit kaartje en nog mee gaan doen.

Groetjes Miriam





3 opmerkingen:

  1. Fabulous challenge....can't get the linky to work, so heres the link to my card

    http://shellshearer.blogspot.co.uk/2017/10/spooky.html

    hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You only need to click on the button add your link
      I have put your other link also in the challenge see nr 38 so it must work just follow the directions.
      Please try again!
      Big hug Ilona

      Verwijderen