donderdag 5 oktober 2017

1ste reminder challenge Halloween


Hallo allemaal,

Afgelopen zondag zijn we gestart met een nieuwe challenge; Halloween.
Vandaag mag ik jullie inspireren met mijn reminder kaartje.

Deze keer worden we weer gesponsord door 


en


De leuke digi is natuurlijk van onze sponsor deze maand, Paper Nest Dolls 
https://paper-nest-dolls.myshopify.com/collections/halloween-fall-digi-stamps
Ik heb hem gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Het design papier komt uit de BooVille Paper pad van Doodlebug design.
Natuurlijk heb ik ook gebruik gemaakt van verschillende mallen:
- Autumn Charms, Joy 6002/0780. Hiermee heb ik de spinnetjes en vleermuizen gemaakt.
- One of a kind Autumn, Joy 6002/0636. Deze heb ik gebruikt voor de boom
- COL 1383 van Marianne Design heb ik gebruik voor het hekje en de kat
- CR1402 van Marianne Design. Hiermee heb ik de maan gemaakt.

Nu hebben jullie mijn creatie gezien en ben ik heel benieuwd naar jullie creatie.
Doen jullie gezellig mee ?
Veel succes en plezier alvast !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten