donderdag 21 september 2017

4e reminder #challenge 13

Vandaag alweer de 4e reminder voor de challenge van creachicky's met thema rose/pink

Ik mocht dit keer werken met de leuke digi van bugaboo, dit keer is het een egeltje. 



Mijn favoriete kleurmiddel is voor een digi wel de Faber Castell Polychromos, dus die heb ik dan ook gebruikt. Na het kleuren heb ik een kaart gemaakt met DDBD Cart Art mal 470.713.307 van rose cardstock en ook weer gemat met rose designpapier zowel binnen als buitenkant. 

In de binnenkant heb ik de randen van een taartrondje met rose inkt bewerkt hierop de twee resten van de uitgesneden kaart gebruikt en deze van een stikselrandje voorzien,  de cut-ies spring swirls stansjes, een paar hartjes, vlindertjes (action), takje (joy) toegevoegd en zelf de tekst gebrushlettered.


Aan de voorkant heb ik de randstans van spellbinders (S5-182) gebruikt en dit tussen het cardstock en design papier geplakt. Toen heb ik de strik-stans (Joy) geembossed met zilverpoeder, evenals 2 ballonnenstansjes (Marianne Design). 
Een vlindertje en een toefje onderin met takje (joy), Bloemen (craft emotions) en bubbels (crealies) en een hartje rechts onderin geplaatst. Tot slot versierd met een beetje bling bling strass randjes en stickertjes.

Onze sponsoren zijn dit keer: 

https://bugaboostamps.com/
en 

https://doeading.nl/


en deze maand zullen we dan ook weer random 2 winnaars kiezen.

Voor de tegoedbon van Bugaboo om een aantal digi's te bestellen.

en een voor het verrassingspakket van Doe@ding
zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.
Het Design Team stemt op de top 3
Wil je kans maken op 1 van deze prijzen doe dan gezellig mee met onze Challenge
en stuur je kaart in voor 27 september 17:00
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar
Zorg dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel.


You can enter our challenge #13 with theme pink with max. 3 creations/cards which includes a self colored (digi) stamp. 
It doesn't matter with which pencils/markers you color. The challenge closes on September 27 at 17.00 H Dutch time. The winner will be chosen at random and the design Team will also pick 3 runner ups. One person win a gift from Bugaboo and a second person from Doeading.



veel succes! Groetjes Miriam Mulder




Geen opmerkingen:

Een reactie posten