maandag 31 juli 2017

Winnaars Challenge #12 Zomer / Anything goes



Beste volgers,
 
Onze winnaars van deze maand zijn geworden:
 
 
 
Voor het verrassings pakketje van Ilona's Hobbyshop,
 
 
 
Nr 50
 
 
 
En voor de prijs van Vilda Stamps
 
 
Nr 37
 
 
 
En de top 3 van het Design Team zijn geworden:
 


Marja
 
 
Bernadet
 


Lilian
 
 
 


 
Allemaal gefeliciteerd met jullie prijs.

Annemarie en Jose willen jullie contact met mij opnemen via creachickys@gmail.com
om je prijs te kunnen innen.
 
Alle andere winnaars kunnen hun badge op de pagina van de badges weghalen.
 
Wegens de vakantie tijd.
 
Zijn we de maand Augustus even vrij.
 
Wij hopen iedereen weer in September te kunnen verwelkomen met onze nieuwe Challenge.
Voor nu iedereen een fijne vakantie!
 



 Creatieve groetjes Ilona

 
 
 
 
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk om mijn kaartje te zien !
    Gefeliciteerd aan de andere winnaars !
    Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat mijn kaartje is uitgekozen als winnaar. Leuk. Gefeliciteerd alle anderen. Grt Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allemaal van harte gefeliciteerd met het winnen van jullie prijsje of button . Gr DT Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt leuk dat jullie mijn creatie in de top 3 gekozen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great post. Keep it up. Thanks for advice. It is wonderful information for me.
    ยูฟ่าเบท

    BeantwoordenVerwijderen