vrijdag 23 juni 2017

Laatste reminder challenge 11

Hallo lieve blogvolgers,

Vandaag is het alweer tijd voor de laatste inspiratie kaart voor de "Bloemen" challenge van deze maand.
Ook ik ben met een leuke digi van onze sponsor Papernest dolls aan de slag gegaan. Ik heb de leuke digi roller skating Avery ingekleurd met distress inkt. Het is een leuke, schattige, maar tegelijkertijd ook stoere digi....I love it!!

Ik heb me voor deze uitdaging lekker uitgeleefd met bloemen en een hele serie gestanste en gekochte bloemen op de kaart gebruikt.


Onze sponsors voor deze maand zijn:


&


Ik hoop dat jullie allemaal gezellig nog even meedoen met de challenge

Dit kan tot 26 juni 17.00 uur, dus nog 3 dagen de tijd

Om mee te dingen naar de prijzen 
moet je wel een zelf ingekleurde stempel op je kaart hebben,
want anders kun je niet meedoen.

We kiezen deze maand maar liefst 2 winnaars met de random.

Eén winnaar ontvangt een verrassingspakket van Doe@ding

en de 2e winnaar mag 3 digi's uitkiezen op de site van The Paper Nest Dolls


Daarnaast kiest het Designteam een top 3.

Groetjes Geertje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten