maandag 13 februari 2017

3e Reminder challenge #7

Hallo allemaal,
Wat leuk om te zien dat er al zoveel inzendingen zijn voor onze 7e challenge met het thema bloemen.
Vandaag wil ik jullie mijn kaart laten zien.
Ik heb het plaatje van onze sponsor Vildastamps ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Ook heb ik diverse materialen van Ilonashobbyshop gebruikt.
Het plaatje heb ik gemat op paars cardstock. Achter het plaatje heb ik ribbelkarton geplakt.  De strik heb ik gemaakt van tule.
Achter het plaatje heb ik een label geplaatst. Hier heb ik een tekst op gestempeld. 
Om de kaart af te maken heb ik plakparels op de hoekjes geplakt.


Deze maand worden we weer gesponsord door Vilda stamps en Ilona's Hobbyshop.


De winnaar zal weer random worden gekozen.

De Gastdesigner en de Top 3 zal door het DT-Team worden gekozen.

Met onze Challenge kun je meedoen tot 26 februari 17.00 uur.
Je kaart moet minimaal één zelf-ingekleurde stempel bevatten en uiteraard moet je je ook aan het thema houden, anders doe je niet mee met de prijzen!

Groetjes Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten